Elektronicaketen BCC opent op 29 maart in al zijn winkels een
Windows XP-servicepunt. Consumenten kunnen daar terecht voor vragen over
het besturingsprogramma van Microsoft, dat vanaf 8 april geen nieuwe
beveiligingsupdates en technische ondersteuning meer krijgt.
De servicepunten zijn een aanvulling op de formule ‘high service, low pricing’, stelt algemeen directeur Paul Havinga van BCC. Met zestig vestigingen door het hele land is de winkelketen volgens hem een ideale partner om persoonlijk advies zo dicht mogelijk bij mensen thuis te brengen. “We hebben onze medewerkers optimaal getraind in samenwerking met Microsoft.” Het personeel kan volgens hem vragen beantwoorden op het gebied van veiligheid, randapparatuur en upgrademogelijkheden.
De servicepunten zijn een aanvulling op de formule ‘high service, low pricing’, stelt algemeen directeur Paul Havinga van BCC. Met zestig vestigingen door het hele land is de winkelketen volgens hem een ideale partner om persoonlijk advies zo dicht mogelijk bij mensen thuis te brengen. “We hebben onze medewerkers optimaal getraind in samenwerking met Microsoft.” Het personeel kan volgens hem vragen beantwoorden op het gebied van veiligheid, randapparatuur en upgrademogelijkheden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten