Het Nederlandse schoenenlabel Filling Pieces heeft in het Londense
pop-up winkelcentrum Boxpark zijn eerste pop-up store geopend. Het
Nederlandse merk vestigt zich daarmee voor drie maanden naast merken als
Nike en Tom Lewis.
“De mogelijkheid om in Boxpark een
tijdelijke winkel te openen was te goed om af te wijzen”, aldus Daniel
Keating van Circle Agency op de vraag waarom het merk heeft gekozen voor
een eerste eigen winkel in het buitenland in plaats van Nederland.
Volgens Keating past het merk daarnaast goed bij ‘het Londense gevoel’
en heeft Filling Pieces een groep Engelse fans.
Het
schoenenlabel werd in 2009 opgericht door Guillaume Philibert en moet de
ruimte tussen haute couture en street style schoenen opvullen.
Philibert ontwerpt sportieve collecties, met een luxe uitstraling, die
online worden verkocht. Filling Pieces beschikt verder over showroom in
Amsterdam en zestig fysieke verkooppunten wereldwijd.
Filling Pieces hoopt in de toekomst permanente winkels te openen in Amsterdam, Londen en andere grote Europese steden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten